【登録申請の手順 How to apply for registration】
1 | 登録申請フォームに必要な情報を入力します。 Fill in the required information on the registration form. |
2 | 登録内容を確認し、問題なければ次に進みます。 Check the registration details and if there are no problems, proceed to next. *メールアドレスの間違いに注意してください。 *Please be careful of any errors in your email address. |
3 | PDFファイルを再度確認した後、間違いがなければ登録内容を送信します。 After double-checking the PDF file, please send the registration details if everything is correct. |
4 | 登録内容がメールで届きますので、必ず内容を確認してください。 The registration details will be sent to you via email, so please make sure to check the information. 学生や研究員の登録完了メールは、研究代表者にも送信されますのでご確認ください。 Please check the registration completion email for students or researchers, which will also be sent to the research representative. |
【登録申請フォーム Registration form】
登録申請はこちらから(学内からのみアクセスできます)
The registration form is here. (Accessible only from within the campus)
教職員(予算管理者) "faculty/staff(budget manager)" |
その他(学生・研究員等) "others(students, researchers, etc.)" |
学籍番号・メールアドレス更新申請フォーム(学内限定) student ID・e-mail address update form(Restricted to campus) |
【個人情報の取扱いについて About Handling of Personal Information】